SMM-қолдау
Әлеуметтік желілерді компанияның беделін бақылау, басқару және жақсарту үшін қолдану.
SMM аудиториямен өзара әрекеттесуге, пікірлерге тез арада жауап беруге және ақпараттық ағынды бақылауға мүмкіндік береді, бұл брендке деген сенімді нығайтуға және репутациялық қауіптерді болдырмауға көмектеседі.
SMM-қолдаудың міндеттері:
№1
Әлеуметтік желілердегі айтылған пікірлер мен бағаларды бақылау: Пікірлер мен түсініктемелерді үнемі қадағалау теріс және оң кері байланыстарды тез анықтауға, оларға жауап беруге және репутацияны басқаруға көмектеседі.
№2
Аудиториямен өзара әрекеттесу: Әлеуметтік желілер арқылы клиенттермен екі жақты байланыс орнатуға, сұрақтарға жауап беруге, дауларды шешуге және аудиторияның сенімділігін арттыруға болады.

№3
Көңіл-күй мен трендтерді талдау: SMM-талдау брендке қатысты жалпы көңіл-күйді түсінуге, өзекті трендтерді анықтауға және оң бейнесін сақтау үшін коммуникациялық стратегияны бейімдеуге көмектеседі.
Жобаңызды талқылау үшін келесі байланыс нөмеріне хабарлассаңыз болады
+7(776)974-92-72
Мекенжайымыз: Астана қ., Қабанбай батыр көшесі 17, IBC бизнес орталығы